Google a revenit pe primul loc în lume cu o valoare de piață de 229,198 miliarde de dolari (201,694 miliarde de euro) conform topului publicat de firma de consultanță Millward Brown.
Valoarea Google a crescut cu 32% față de 2015, în timp ce, valoarea Apple a scăzut cu 8%, până la 228,46 miliarde de dolari (201,044 miliarde euro).
Compania de consultanță consideră că a fost un an „stabil pentru mărcile cele mai puternice din lume”, date fiind „presiunile economice mondiale”, precum încetinirea creșterii Chinei.
„Mărcile care cresc cel mai mult, independent de sectorul din care fac parte, sunt cele care vin cu provocări și care adoptă modele și mentalități inovatoare. Sunt mărci care zguduie din temelie alte categorii prin inovații care merg dincolo de produse și tehnologii noi, de exemplu transformând modul în care prestează serviciul, îmbunătățind experiența consumatorului sau schimbând formatul”, a precizat într-un comunicat directorul companiei de consultanță, David Roth.
Sursa: Agerpres
Niciun comentariu:
Write comentarii